Allt på plats

Idag har jag fixat boende i centrala Mora och jag har fått det sista plagget på plats. Nu vet jag exakt hur jag ska klä mig för alla möjliga temperaturer. Jag var ute och skön-åkte lite idag och det känns fantastiskt. Jag riktigt känner hur jag är i förar sätet och jag får bara hoppas att det håller.
 
Enda smolken i bägaren är att jag inte har fått de mil jag planerade, men samtidigt spelar det nog inte så stor roll. Jag har med få undantag tränat konstant i tre år och får rida lite på det. Jag har undan för undan bättrat på teknik och jag nästan känner mig lite som en skidåkare nu.
 
Nu ska jag bara valla skidorna till fulländning i veckan för att de ska vara redo för mitt första Vasalopp. Håll tummarna för mig nu, jag har startnummer 10126. Startar i startled 10 så det kommer ta sin tid. Siktar på att komma i mål någon gång vid 18:00 utan för mycket smärtor i rygg, ben och armbågar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0