Ingen seedning

Det blev ingen seedning till Vasaloppet. Jag klarade bara av de första 21 km av Orsa Grönklitt SkiMaraton på 125 minuter och då fanns inte någon motivation att åka de sista 21 km av loppet. Ett varv var på 21 km. (Jag skulle enligt uppgift åka på 3:45 h, om jag skulle slippa sista startled i Vasaloppet). Jag hade nog behövt träningen men jag blev så besviken att jag struntade i det och jag får också ställa mig frågan om jag verkligen kommer orka 90 km. Det kommer bli tufft, men jag får starta i 10:e led och ta det riktigt lugnt i början i alla fall. Det ser ut att bli en tid runt 10 timmar i Vasaloppet. För i mål ska jag väl komma. Jag känner att ryggen och höften kommer vara där jag får ondast att åka länge...

Kommentarer
Postat av: PeterGehlin

Micke
Efter uppförsbacke kommer alltid utförslöpa...stå på dig....nå ditt mål...Peter

2013-02-12 @ 14:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0