Vasaloppet närmar sig

Med stormsteg kommer vi mot 3:e mars, Det var över tre år sedan jag gjorde upp en plan och jag kan inte säga att det var i ungdomligt oförstånd. Jag kommer utan tvekan att få min största utmaning genom att åka på skidor de 9 milen mellan Sälen och Mora. Jag vet till stor del vilka kroppsdelar jag kommer få ont i och frågan är hur mycket smärta jag kan uthärda. Sen kommer troligen smärtan vandra runt i kroppen. Jag ska i mål, så är det bara, med facit i hand så får vi se hur det går. Jag blir väldigt ödmjuk och det kommer en känsla av att jag vill grina när jag tänker på att förhoppningsvis kommer jag ha genomfört 9 mil den 3:e mars runt kl 20:00. Vilken känsla det kommer att vara, den känslan ska ta mig till mål i Mora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0