Bara barr

Var ute idag och skulle få en sista liten genomkörare innan Vasaloppet. Men oj vad jag bedrog mig. Det var bara barr och kvistar i spåret och allt hamnade under mina skidor. Jag tog av mig skidorna till slut och när jag kollar på Endomondo appen efteråt så gick den sista kilometern snabbast. Den som jag gick med skidorna i handen.
 
Hur ska det bli på söndag? Kanske jag måste försöka få någon som vallar fästet åt mig ändå. Som det ser ut nu så fixar jag inte det och skulle dagens upplevelse vara söndagens så undrar jag hur många kilometer jag kommer åka på söndag...
 
Jag är lite orolig och smått irriterad över att våren överger oss skidåkare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0